Individuālās nometnes scenārijs

🚴🏻‍♂️ Treneris Toms Flaksis aicina turpināt treniņus vienatnē un iesaka interesantu treniņu veidu ar vingrinājumu Egoneks...

☄️Kas tas ir!?
▫️Skaties video
◽️Lasi ⬇️ zemāk esošo aprakstu

WU (iesildīšanās): 20-40min zemā intensitātē
----------------
MS (galvenā daļa):
1-3h Egoneks:
1 dziesma @Tempo (1-10 skalā 6/7)
1 dziesma atpūta (1-10 skalā 3/4)
---------------
CD (atsildīšanās): 20min zemā intensitātē

Ieraudzīt pozitīvo!

Treneris Toms Flaksis ar lieliskiem piemēriem šajā sarežģītajā laikā mudina domāt pozitīvi - VIDEO:

 

- pozitīvās lietas katru dienu;

- acroyoga;

- dejas.

Kristas atziņas pēc pirmajām nedēļām trenera Toma Flakša uzraudzībā

Kā justies labāk un iegūt vairāk enerģijas?

Aizvadītas trīs pilnas nedēļas trenera Toma uzraudzībā. Galvenais, ko vienmēr vajag atcerēties – nekas nenotiek uzreiz vienā dienā, svarīgi domāt un rezultātus sasniegt ilgtermiņā. Soli pa solim kļūsti labāka/labāks!

Rezultātā šobrīd uzturs un treniņi viennozīmīgi ir vairojuši enerģiju, jūtos labāk, priecīgāks prāts, pakāpeniski uzlaboju ķermeņa fizisko stāvokli, samazinot arī ķermeņa svaru par dažiem kilogramiem :).

Kā elpošana var noteikt treniņa intensitāti

⭐️⭐️Vai zināji, ka pavasara periodā intensitāti treniņos kontrolēt palīdz elpošana caur degunu!? 👀Noskaties Toms Flaksis skaidrojumu ko un kā tas var palīdzēt...🚴🏼‍♂️

 

VIDEO

Weekend Camp Durbē

Aicinām aktīvās atpūtas cienītājus, kam sirdij tuvs velo, pieteikties nedēļas nogales (3. – 5. aprīlis) nometnei Durbē trenera Toma Flakša vadībā.

Nometne paredzēta visa vecuma, dzimuma un sagatavotības cilvēkiem. Treniņi tiks pielāgoti ikviena braucēja spējām un vēlmēm.

Reinis - 2. un 3. treniņu nedēļa

Laika grafiks

Pēc testu nedēļas treneris izanalizēja rezultātus un sastādīja individuālo treniņu programmu. Tā kā gan strādāju, gan studēju, tad velo treniņi tiek koncentrēti nedēļas beigās - no ceturtdienas līdz svētdienai. Pirmdienā apmeklēju volejbolu. Lai arī grafiks izskatās diezgan saspringts, esmu sapratis, ka labāk darbadienas vakarā izbraucu treniņu nekā pavadu to Facebookā. Dažreiz gan uznāk slinkums un nav vēlmes trenēties, bet trenera grafiks palīdz nepadoties un, sākot treniņu, nogurums un slinkums pazūd.

Ričards - 2. un 3. treniņu nedēļa

Otrā nedēļa

 

Otrā nedēļa iesākās ar vieglu treniņu, jo šī nedēļa ir testa nedēļa. Sākumā bija tests uz 5 minūšu braukšanu - tests uz anaerobo izturību. Domāju, ka šis tests man padevās vislabāk.

Jānis - 2. un 3. treniņu nedēļa

Sveiki,

 

Šobrīd ir pagājušas otrās divas nedēļas kopš uzsākti treniņi Toma vadībā. Jau iepriekš tiku rakstījis, kā man gāja pirmajā nedēļā, tagad aprakstīšu otro un trešo nedēļu.

Ričards - 1. treniņu nedēļa

Pirms sākam sadarbību ar Tomu, mēs vienojāmies par treniņa laiku un apjomu. Šobrīd tie ir 2 svaru zāles treniņi, 2-3 treniņi uz velosipēda, viens izvēles treniņš, kurā skrienu, slēpoju vai nodarbojos ar kādu citu sporta veidu.

Jānis - 1. treniņu nedēļa

Pirms nedēļas uzsākām sadarbību ar Tomu, un sadarbības mērķis ir tāds, ka Toms palīdzēs kvalitatīvi sagatavoties riteņbraukšanas sezonai un arī sezonas laikā dos padomus fiziskās formas uzturēšanai. Līdz šim par pareizu treniņu procesu es biju guvis informāciju internetā, dažādos podkāstos, video blogos, runājot ar speciālistiem u.tml., tāpēc šajos jautājumos esmu iesācējs, tomēr kaut kāds neliels priekšstats par trenēšanos man ir.